Asiakas kertoo. Case SSJS: Projektista pitkään yhteistyöhön

29.10.2014

Perinteikkään seuran verkkosivut olivat jääneet ajastaan jälkeen ja kaipasivat uudistusta. Seura päätti vaihtaa verkkosivujen alustan toimittajaa ja tarvitsi apua uusien sivujen ulkoasun suunnitteluun ja toteutukseen. Alustan toimittaja suositteli seuralle Moniversoa.

Yhteinen sävel löytyi jo ensimmäisellä puhelinsoitolla, ja projekti polkaistiin käyntiin nopeasti. Seuralle saatiinkin ammattimainen sivusto, joka vastasi sen tarpeisiin. Seuraa miellytti erityisesti se, kuinka Moniverso perehtyi sen toimintaan ja miten joustavasti heitä palveltiin.

– Koko projekti meni käsittämättömän hienosti, kertoo SSJS:n toiminnanjohtaja Ritva Castrén.

– Moniversossa ymmärrettiin meitä ja nähtiin, mitä tarvitsimme. Saimme myös apua heti, kun näytti siltä, että kiireiden vuoksi saattaisimme myöhästyä aikataulusta.

Mutkaton yhteistyö sai heti jatkoa. Seura halusi hyödyntää sivustoa varten luotua raikasta ja eteenpäinkatsovaa ilmettä myös muussa viestinnässään.
Moniverso uudisti muun muassa seuran asiakirja-, esitys- ja uutiskirjepohjat sekä käyntikortit. Kun seura juhlisti 25-vuotista taivaltaan toukokuussa 2014, ilmettä raikastettiin entisestään ja seuran logo uusittiin. Moniverson avulla SSJS sai identiteetin, joka heijastaa seuran arvomaailmaa ja toimintaa.

– Moniverso ei ole pelkkä markkinointi- ja viestintätoimisto, se on
verkosto ammattilaisia, jotka yhdessä luovat synergiaa, kiteyttää Castrén.

Suomen Strategisen Johtamisen Seura

Suomen Strategisen Johtamisen Seura (SSJS) on noin 500 strategiaosaajan verkosto. Vuonna 1989 perustetun seuran tarkoituksena on edistää jäsentensä strategista ajattelua ja ammattitaitoa strategisessa johtamisessa. Seura järjestää säännöllisesti erilaisia tapahtumia, kuten strategiatapaamisia ja -seminaareja. Jäsenten muodostamat keskustelu- ja kehittämisryhmät ovat myös tärkeä osa seuran toimintaa. Lisäksi seura jakaa vuosittain strategiapalkinnon.